Toata ziua m-am gandit: Hai sa imi fac si eu un blog, dar despre ce sa scriu?  Am cautat pe google, am mai citit diferite povesti, pareri si intr-un final acum primesc un “g.m” pe messenger de la Blogatu ceva despre un concurs, care zice in felul urmator “Tu ce-ai vrea sa afli daca ai putea vedea viitorul?”

Raspuns:  -As vrea sa aflu o nisa de viitor despre care sa scriu pe blog sa atrag cat mai multi oameni, prieteni  in jurul meu, sa fim sanatosi…  daca o fi sa vina si ceva bani din asta sa ne ajute Dumnezeu.

– Si mai vad ca am castigat acest concurs si mi-am mutat blogul proaspat conceput pe un domeniu propriu.

-Inca un lucru pe care as vrea sa il vad in viitor este: IN CE DIRECTIE SE INDREAPTA ROMANIA?

Discutia de pe messenger cu Blogatu:

Tu ce-ai vrea sa afli daca ai putea sa vezi viitorul? http://blogatu.ro/2010/10/tu-ce-ai-vrea-sa-afli-daca-ai-putea-vedea-viitorul-concurs-pentru-bloggeri.html
Eu: sa aflu ce nisa ar fii de viitor ca sa imi fac si eu un blog
Blogatu:
Blogatu: scrie
Blogatu: asta
Eu: conteaza daca nu am blog inca?
Eu: imi fac unul acum
Blogatu: fa-ti
Blogatu:
Eu: hai ca imi fac
Eu: si daca castig il pun pe domeniu
Blogatu: exact
Eu: propriu
Eu:
Eu: stai, acum citesc cum tre sa fac sa ma inscriu… mai am timp?
Blogatu: inca 2 zile
Blogatu: fa-ti
Eu: si acesta va fi primul meu articol

Spre ca prin intermediul acestui blog sa invat sa scriu mai corect din punct de vedere gramatical pentru ca sunt sigur ca am mici problemute.

Acum astept primele pareri si comentarii care banuiesc ca nu vor venii prea curand sau poate DA.

niciodata sa nu spui niciodata

Aceasta insemnare participa in concursul organizat de RCA ieftin

